15 stycznia 2017

Informacja

Witam Was, Kochani!

Chciałam oznajmić, że żyję i powoli do Was wracam.
Nowy rozdział pojawi się dopiero po Ocenie na KKB, więc mam nadzieję, że poczekacie i będziecie cierpliwi :) Zaległości u Was na blogach też nadrobię, obiecuję. Dajcie mi też trochę czasu, aby wszystko sobie uporządkować.

Przychodzę z małą niespodzianką. Ostatnio się trochę bawiłam w programie graficznym, dlatego gdyby ktoś chciał coś prostego i minimalistycznego, zapraszam, by przyjrzeć się pracom, a może znajdziecie coś odpowiedniego dla siebie. Byłabym wdzięczna za małą reklamę, jeśli nie byłby to problem.

Zapraszam:

Nowe prace będą pojawiać się zawsze na moim drugim, bardziej aktywnym blogu -> Written Heart

6 komentarzy:

  1. Hejka, tu Mavis (pod nową nazwą).
    Chciałam cię poinformować o ważnym poście, który pojawił się na Grze Żniwiarza. Chciałabym żebyś go przeczytała, by wiedzieć, co się dzieje. ;)
    Przepraszam cię za ten spam.
    Pozdrawiam!

    www.gra-zniwiarza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cierpliwie czekam na kolejne rozdziały sprawy II. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pracą - pracom
    Ja tu jestem pierwszy raz więc nie wiem czego się spodziewać, ale zbieram się do tego, by dzisiejszej nocy coś u Ciebie przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widzisz moja dzisiejsza noc ma opóźnienie o jakieś... prawie dwa miesiące, ale wierzę, że nie masz mi tego za złe. Po prostu, praca mnie pochłonęła, ale już się biorę do roboty... pracy (jest taki dowcip, że praca od roboty różni się tym, że do pracy zdejmuje się marynarkę, a do roboty spodnie) i zamierzam dziś przeczytać choćby całą pierwszą część.

      Usuń
  4. Cześć!
    Wreszcie udało mi się skończyć ocenę twojego opowiadania. :D
    Wpadnij na KKB, jak znajdziesz czas (przyda się spoooro czasu, bo ocenka wyszła mi dość obszerna). Mam nadzieję, że długi okres oczekiwania choć trochę wynagrodzi ci treść. Z niecierpliwością czekam na twój komentarz. ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy